Nesli Esraabrklu benım bebeğim 2,5 aylık ben hiç mama vermedim ilk bende acemilik acaba doymuyormu dedim bırde tahmin edersinizki çevre bu cocuk doymuyor aranıyor tarzı şeyler söyleyınce insan tereddütte kalıyor mamaya yönelmeye mecbur kalıyor ama ben onlara yenılmedım vermedim mama hep sütümle besledım olmadı sağdım verdım doymuyor sanıyorsun evet bende idrarını kakasını kontrol ettım duzenlımı yapıyormu doktor kontrolundede kılosu gayet ıyı cıkınca dogru yoldayım dedım bebeğim 2,5 aylık ama 7 kiloyu geçti sadece anne sutuyle sakın doymadıgını dusunme canım çok mamada verme ağlamasının baska bir nedenı vardır belkı emzik vermekte cok dogru en azından dene ☺️