Habibebcr 19 aylık bebeğim var yemek yemiyor sadece çorba içiyor ek destek vermek istiyorum vitamin vs çinko veriyorum düzenli en iyi memnun kalan balık yağı önerisi olan anneler başka vitamin desteği kullanan varsa bana da önerir misiniz
Havvaana Habibebcr ocean kullanıyorum kızıma 25 aylık şy an ben vermeyi unutsam o hatırlatıyr severek içiyor
pozitifanne06 Habibebcr Ben de şurada bekleyeyim balık yağları için hep 2-3 yaş sonrası deniliyor nedenini bilmiyorum
Habibebcr pozitifanne06 evet ama kullananlar var ya bende kullanacağım en iyisi Möllers deniyor ama burda anneler ocean çok önermiş
meryemecem 26 aylik kızım için bende balık et tavuk tuketmedigi için destek amaçlı doktorumuzun önerisi ile ocean aldım bi hafta olacak başlayalı tadı güzel severek içiyor
Minikprenseees Habibebcr kansizligina baktirdiniz mi bu aylarda genelde düşük çıkıyor .Kansızlık da iştahsizlik yapıyor
Habibebcr Minikprenseees evet herşeyi normalde yeme problemi olan bi beneğim var 3 aylıkken emmeyi bıraktı mama içmedi şırıngayla besledim aylarca şimdi de sadece çorba içiyor ekranla oda bende vermek istiyorum kilo alır belki diye ekstra
BeyzanurMelisa Habibebcr Hangi yağı alirsam alayım benim kızım hiç birini içmedi tad ve kokudan dolayı bende haribo jelibon gibi görünen bi balık yağı buldum iso belgeli vegan atavit onu kullaniyoruz sorgulamadan yiyo
BilgeHanim Habibebcr easyfish oil multi kullanıyorum. İştah açıyor. Hem balık yağı hem vitamin. Jelibon formunda olduğu için şeker gibi yiyorlar günde bir tane veriyorum