Karmom ilaç vermiyor asla hemen. İlk üç ay bebeğim çok gazlı idi, gaz damlası dahi önermedi, yani çok dayanamayacak gibiyseniz görece temiz içerikli bir şey önereyim ama kullanmamak daha iyi demişti, kullanmadık. Biz şimdi 6,5 aylık olduk, 2 aylık iken hafif öksürüklü bir üst solunum yolu enfeksiyonu atlattık ilaçsız, sadece takip etti ve sık sık burun temizliği önermişti. Öyle 37-38 ateşte, aşı olduğunda v.s. ateş düşürücü önermiyor. Hiç ilaç kullanmadık çok şükür bugüne kadar, gerektirecek bir durum da olmadı tabii.