Arkadaşlar bu defa kendim için değil annem için soracağım belki aranızda bilgisi olan vardır. Annem 49 yaşında ve yaklaşık 12-13 gündür adet görüyor gibi kan geliyor ve idrarı bile kanlı dr gittik ve rahimde polip olduğunu patolojide incelenmesi gerektiğini rahim duvarınında kalın olup incelteceğini söyledi fakat ister istemez korktuk aranız böyle bişey yaşayan oldu mu? Lütfen olumsuz yorum yapmayın çünkü psikolojik olarak çok etkileniyorum 🙏🏻