Doğum yapalı 8 ay oluyor fakat her adet döngüsünde asla vaktinde sonlanmayan artarak devam eden bir kanamam var hanımlar. Doktora gittim ilk 1 yıl normal dedi fakat hayatımı zorlaştırıyor sürekli öyle olmak. Benim yaşadığımı yaşayan var mı bu durumu çözen önerisi olan ??🌸