2 ay 2 günlüğüz doğduğundan beri 3 damla kullanıyo d vitaminini. Fazla geldiysede kusabilir. Sabahları hep aynı saatte ve eeken vermeye çalış yoksa huzursuzluk ve uyku dağınıklığı yapıyomuş. Ben hergün en geç sabah 10 da vermiş oluyorum
yigitinannesii1