zeynepkuzey61 bence süt yeterli gibi görünüyor yinede siz çişli bez sayısını takip edin. Uyanmasa dahi uyandırmaya çalışın emzirmeden önce üstünü çıkartın,bez değiştirin, emerken uyursa topuklarını sıkın, çeneyi hareket ettirin. Ben bebeğimin ensesini gıdıklıyordum 🥹 gerekirse 30 dakikada bir emzirin. Çokca sağlık ve sabır diliyorum umarım en kısa sürede ve kolaylıkla atlatırsınız bu süreci 🌸