2bebisannesi_ 1 yaşında 1 kelime olması yeterli diyor doktorlar. Sonra zamanla kelime sayısının artması bekleniyor tabii. Benim kızım haftaya 15 aylık olacak. Aktif kullandığı kelimeler var ama hiç saymadım açıkçası. Çok fazla değil ama kelimesi. Derdini genellikle işaretlerle ve seslerle anlatıyor. Meme,mama,al en çok kullandığı kelimeler. Al demeye bu ay başladı. Bu aralar taklit yapması çok arttı. Her hareketimizi çıkardığımız her sesimizi taklit ediyor. Mesela evde biri öksürmeye başladığı an o da öksürmeye başlıyor. Sizde taklit durumu nasıl? Taklit sesler de kelimeden sayılıyor köpek yerine hav hav gibi.