[silindi] xiaomi c400 kullaniyorum. Telefondan izliyorum. Wifi ile calisiyor. Gayet memnunum. Butce ayiriyorsaniz monitörlü olanlar bence daha mantikli. Telefonu meşgul etmemesi acisindan:) Ama yok ben telefondan da izlerim diyorsaniz kullandigim kamerayi bir arastirmanizi tavsiye ederim. Görüntü kalitesi olsun, ses iletimi olsun, hareket algılama, anında bildirim gönderme, ses iletme vs cok memnunum🫶🏻