Hayatımda ilk defa malum marketten dondurulmuş meyve aldım. Oruç oruç gittim markete görünce canım cekti gece yatmadan önce yulaf lapasi yapar üstüne koyar yerim sahur yapmam diye dusunmustum. Ama tam bir hayal kırıkliydi içindeki yaban mersini ve Frenk üzümü dışında hepsi çöp. Ahududu böğürtlen resmen çürümüş gibiydi tadı da yoktu .Bin pişman oldum aldığıma. Sanirim bu meyvele milshake meyve suyu gibi şeylerde kullanılıyor. Siz beğeniyor musunuz? İlk defa aldım daha da almam.😑😐