Anneler selam , bebeğim 8 aylık doğduğundan beri SMA mamayı kullanıyoruz suan 2 numara ama çok sık açılıyor hele geceleri saat başı mamaya kalkıyor kilolu da değil 9 kilo ama sürekli bi mama yemeği isteği var zaten büyüdü gaz vs sorunu da yok mamayı değiştirip daha uzun süre tok tutan içeriği güzel bi mama var mı bildiğiniz ? Gece maması falan yap demeyin herseye demedim gündüz ek gıdadan yarım saat sonra bile mama yemek istiyor