escenko Bizim kız da 10fan önce uyumuyor genelde:( 4,5 aylık. Erkene çekmeye çalışıyoruz bakalım. 8 de uyuması lazım en geç diyorlar valla ne mümkün.. imreniyorum gerçekten.