19 aylık kızım 15 aylıkken azı dişlerinin çıkmasıyla uyku düzeni mahvoldu. Kesintisiz uyuyan gece beslenmeyen bi bebekti. Ama 4 aydır her gece en az 3 kere uyanıyor. Şu an son köpek dişi çıkıyor patlamak üzere ama diş çıkarmadığı dönemdede kalkıyor ağlıyor. Son 1 haftadır şiddetli ağlaması var zor sakinleşiyor 3-4 dk sonra bezi taşıyor ve rahatlıyor. İdrar yolu enfeksiyonu diye düşündüm ama idrarında koku ve renk değişikliği yok. Gündüz çiş yapıncada hiç huzursuzlanmaz. 4 aydır artık mahvoldum yorgunluktan uyuyamıyorum. Uyku terörü mü 2 yaş sendromuna mı erken girdi ne bu zıkkım kesintisiz uyuyan çocuğum 4 aydır hiç kesintisiz uyumadı ne zaman düzelir bu yaşayan var mı?