Benim de bebeğim 2 ay 23 günlük ve son bi haftadır aşırı iştahsız anne sütü olmadığı için mama ile besleniyor ama bazen şaşırtıcı derece işti bazen de 1 ölçek anca içiyor ne yapacağımı bilemiyorum kilosu da 5 kg anca oldu tam 3 kilo doğmuştu… bu durum biraz üzüyor