Bebeğim 7 aylık olmak üzere. Yaklaşık bir ay öncesine kadar çok mutlu bir bebekti sürekli gülerdi. Şimdi çok mutsuz huysuz ve huzursuz bir bebek oldu. Oyuncak oynamak istemiyor oturmak istemiyor kalkmak istemiyor yatmak istemiyor yemek istemiyor gezmek istemiyor. Ne istiyor bu çocuk? Neden böyle oldu? Evde bakıcı var ben varım babaannesi var babası var. Tüm ilgi onun üstünde. Tüm gün kucaktan inmiyor yine de sürekli mızmız.
Neden olabilir çok üzülüyorum bir şeyi eksik mi yapıyorum diye? Neden mutlu değil😔 ne yapabilirim?