denizalismom Forumda kiminle komşu olmak isterdiniz? Hadi etiketleyelim. 😂 Ben başlıyorum. @nnoktaa @bisenakillisinzaten @[silindi] 💃😍
kibritci_kiz denizalismom @Meri-Mel @Dedektifgadget @usenmedimyaptimbirvelet @JollyBaby @nescafebagimlisi 💕
[silindi] O kadar çok var ki. Birini unuturum, kalbini kırarım diye korkuyorum. Kendini bilen beğensin 🩷
usenmedimyaptimbirvelet [silindi] ben beğeniyorum da içinden sakın bu niye beğendi ya bunu istemiyom deme de 💔💔💔
JollyBaby kibritci_kiz Canım beniiim tesekkur ederim 🥹 inan bende seninle komsu olmak isterdim gönülden inanabilirsin. Ah keske🥹🫶🏻
Lolik denizalismom @caylavyu @[silindi] @[silindi] @sek_kahve @yirmiikikasim23 Onlar benim bebeklerim 😄 Her çay , kahve ve bir olay dahilinde konuştuğumuzda “ulan şimdi komşu olsaydık fıtı fıtı birbirimize giderdik” diyoruz🥲❤️
Dondurmalikahve denizalismom @Meri-Mel @LadyGaddar demek istiyorum ben kıymet bilir insanlar diye düşünüyorum en azından hislerim o yönde 😊