01012024
Bende aynıyım kelime mi bilmiyorum 🤷♀️
Olsun evet kendinize de yazık etmeyin izlemeyin öyle videolar bende çok takılıyordum bi ara otizme benim bebeğim ekranda bakıyor arada korkuyorum çok şükür öyle gözüme takılan değişik bi hareketi olmadı sizde doktor kontrollerinde şüphelendiğiniz birşey varsa belirtin tabii ki de ama kafanızı çokta yormayın 💕
Örnek veriyim yengemin oğlu şuan 1 e gidiyor 2 yaşında ancak yürüdü 3 yaşında falan konuşmaya başladı her bebeğin gelişimi farklı siz kalbinizi temiz tutun 💗