Gamzelibulut Kızlar 4 gündür sag göğüsüm ağrıyor ve içinde sertlık var dün hastaneye gittim oradaki doktor dıger göğsume göre daha büyük olduğunu deride kalınlaşma oldugunu söyledi ultrason için Salı gününe gün verildi başına gelen oldu mu akıl verin nedir sizce
09dilek Gamzelibulut benimde bir göğsüm büyük hatta onun için gittim doktor o çoğu kişide oluyor normal dedi kontrol etti yinede bişey çıkmadı şükür.
Gamzelibulut birprensannesi1 hayır tek göğüsle değildi bide çok kısa süt verebildim sütüm kesildi sonra