Arkadaşlar merhaba. Bugün solgar vitamin kullanmaya başladım. Sütümün rengi sarı oldu. Bu normal bir şey mi. Kokusunda bir şey yok. Tadı değişmiş midir bilmiyorum ama. Başına böyle bir şey gelen var mı. Bu kötü bir şey mi. Vitamini kullanmamalı mıyım?