Kızlar merhabaa..
Bebeklerinizi nasıl uyutuyorsunuz? Benim bebiş 3 ay 10 günlük daha yeni beşiğinde yatmaya alıştı şu zamana kadar çoğunluk üstümde uyudu.. akşam 8 gibi huzursuzlanmaua başlıyor uykusu geliyor. Emziriyorum bazen mama veriyorum. Pilates topunda zıplıyoruz biraz. Emerken dolaşıyoruz en son ayağıma koyup sallıyorum. Derken orada uzun bi süre durması gerekiyor beşiğinde uyuması için. Yoksa beşikte uyumuyor. Oysaki uykuya dalarken beşiğe koyun orada tamamlasın diyorlar ama biz bu işi beceremedik…. Sizde durumlar nasıllll