Enu açılın kulağında toplam 10 küpe olan ben geldim 🤓 şimdi öncelikle kulağınızın neresini deldirdiniz kulak memesi kısmını mı kepçe kısmını mı ya da piercingse adını biliyor musunuz hangisi?
İkinci olarak neyle delindi tabanca mı iğneyle mi inşallah iğnedir 👍🏼
Şimdi ne yapmak lazım onu yazayım önce ellerimizi iyice sabunluyoruz yıkıyoruz basit ama önemli bir adım, küpemizi çıkarıyoruz imitasyon ya da bijuteri işiyse çöpe atıyoruz altın, titanyum ve ya cerrahi çelik bir küpe ediniyoruz. Eczaneden antibiyotikli krem alıyoruz F harfi ile başlayan iyidir👍🏼 sabah akşam bu kremi uyguluyoruz yeni küpemizin ön ve arkasından sürüyoruz. Kanama devam ederse bence küpeyi çıkarın ve kapanmasını bekleyin (yine de krem sürün). Birkaç gün üstüne yatmayın. Umarım bir an önce iyileşirsiniz geçmiş olsun