mbarlasu bazi doktorlar direkt ver diyor bazıları da serum fizle karistirin diyor, bir ara ventolin kullanmistik direkt vermemizi soylemisti doktor ama dedigim gibi serum fizyolojikle verin diyen doktor da var. 1 taneden bir sey olmaz muhtemelen ama iciniz rahat etmezse yarin bir doktorunuza danisin mutlaka.