queen352 Kızlar bebeğim 22 günlük çarşamba zıbınında nokta nokta kan vardı k vitamini vurdular bugün yine 1-2 nokta gördüm başına gelen var mı Enfeksiyon yok demişti çarşamba günü 
sunnaa9 Aynı durum benim bebeğimde de oldu belli bir süre sonra kendiliğinden kesildi göbeğin içinde kalan pislikleri atıyormuş
queen352 sunnaa9 sağolun çok teşekkür ederim cevabınız için 🙏🏼🙏🏼🙏🏼sizede k vitamini yada başka bir şey yapılmışmıydı
Kitsu 10 gün az az kanadı Bizim doktor kendiliğinden geçer dedi yanliz şişlik morarma irin akması gibi belirtilerde hemen gelin dedi. Gerçektende geçti