goktugneslihan Merhaba. Bebeğim 42 günlük. Gündüz uykuları çok kısa 10-15 dk uyuyor. Bu da beni çok yoruyor. Sizlerin bebeklerinde uyku düzeni nasıl ? Ne kadar uyuyorlar ? Tavsiyeleriniz neler ? Yardım lütfeeennn 🙏🏻😣 😴
iki_prens_annesi_ goktugneslihan malesef 3 aylık olmadan bı düzen kurmak zor şuanda gece gündüz ayrımları olmadığı için az uyuyodur yada gazı vardır ev sicaktir yada soğuktur ortam gurultuludur karnı açtır bunlar hep etken
byzyldz goktugneslihan memede uykusunu alıyordur emerken uyutmayın hep aktif emzirmeye çalışın sonra gazını alıp yatırırsanız uzun uyur
goktugneslihan feync Probiyotik ve gaz damlası ile destek sağlamaya çalışıyorum. Kucağıma aldığımda uyuyor, yatağına yatırdığımda uyanıyor.
goktugneslihan iki_prens_annesi_ evde ikimiz varız aslında sadece. Olabildiğince sessiz. Oda ısısı da 24 derece. Karnını doyuruyorum. Kucağımdayken sorun yok. Yatırdığım an ağlamaya başlıyor.
goktugneslihan byzyldz Bu konuya biraz daha dikkat edeyim. Memede de çok uzun kalmıyor aslında 6-7 dk kadar emiyor bırakıyor. Tekrar teklif ettiğimde dudaklarını kapatıyor almıyor
feync goktugneslihan hicbir sorun olmasa bile sizi istiyor olabilir 🥰 3 aya kadar genelde böyle oluyor 🥹
goktugneslihan feync Çok yorucu gerçekten. Rabbim tüm annelerin yardımcısı olsun diyelim o zaman 🥹😔🙏🏻