boran06 Kızlar ben açıldıö bu elbisemi de çok seviyorum terzide kolunu kısa kol yapıp boyunu da midi yapsam nasıl olur sizce
tospikannesi_ boran06 boyunu kestir midi boy olsun. Kollarına fikrimce dokunma çünkü tam bu mevsimlerin elbisesi olur. Ama illa kestirceksen koluna lastik taktır bileğini kavrasın
boran06 AselLinamoms yeni açıldıgıö için kombinde vs çok zorlanıyorum saçım toplu güzel olur bunda değil mi
Neeen-var-kuzum kolunu kestirip lastik takıp da balon kol şeklinde olur ben bi tane yapmıştım çok da güzel olmuştu hatta yarım kol da olabilir
Tugcebb boran06 koluna bence bir şey yaptırmayın. Midi olabilir boyu. Hem ilkbaharda güzel olur uzun kollu midi elbise. Elbisenin tipine gider