anayimbenn_ Her sabah belli bir rutinim vardır taa bebeğim doğduğundan beri hiç değiştirmedim. Uyaniriz bebisle aynı saatte,ona demir damlasını veririm ve sonrasinda kahvaltı hazırlarim. Eğer orası kirlendiyse anında silerim,sleppy kullanmak çok işime yariyor bugünlerde. Yolluklari bile siliyorum bazen miss gibi kokuyo ev 🤭 zaten yerler laminant ve onları gün aşırı sirkeli suyla silerim. Sonra kahvaltı saati ve bebisi parka çıkarırım. Eve geliriz ve sonrasında etkinlik yaparız, oyuncaklarla oynarız ve uyku saati gelir. O uyuyunca zaten ben kendime vakit ayırırim, oturup işle güçle asla uğraşmam..Bebiş uyanır ve beraber elektrik süpürgesini açarız, odaları ve salonu süpürürüz. Sonra bebise yemek yedirmeye çalışırım vs vs diye liste böyle gider 😂 işin sırrı ev dağılinca anında toplamak,yoksa çocukla bazı şeyler zor.