menessaam Tatlican evet öyle hala kendime bişey alamadım ama bende kot salopet almayı düşünüyordum vazgeçtim sonra 🤭
belismomsss24 Bayramın 1.ci günü için elbiseyi 2.ci günü için laciverti 3.günü için kırmızıyı aldım🥰 güzelmiş sizinki de😊
menessaam Tatlican görebilir miyim takımını mahsuru yoksa bana da fikir olur belki bende etek takım istiyorum çünkü
Tatlican menessaam Benimkisi biraz olgun yaşa göre eee ben 40 olunca 😀 Mevsimlik ihtiyacım vardı bunuda bugün aldm bayramda serin olursa giyerim
asellinaninannesiii uykusuzanne__ Teşekkür ederim aslında yeşil olanı beğenmiştim ama 6 aylik kalmış sadece , demekki nasip buymuş 💖🌸🤍