Kızlar merhaba bebeğim doğduğunda 11 gün kuvozde kaldı hastanede biberona alıştığı için beni hiç emmedi 10 aydır sağarak besliyorum ama artık ek gıdaya ağırlık verdiğim için süt içmesi azaldı uyurken mama vericem artık gece sağmak vs. çok zor oluyor artık yoruldum sütümü nasıl kesebilirim mastit olmaktan korkuyorum siz nasıl kestiniz yardımcı olabilirmisiniz lütfen