EsrAren Kızlar ankara etlik şehir hastanesinde spiral taktıran var mı? Reglyken gitmek şart mı? Nasıl işliyor süreç bilgisi olan var mıdır?
Hopendless EsrAren Ben taktırdım reglden sonra gittim. Yani regl olmanız gerekmiyor. Ama memnun kalmadım belki benimle alakalıdır sürekli kanlı akıntım var gidiyorum kontrole problem yok yerinde diyorlar.
Ogretmennnnn_____ Hopendless aynı durum bendede var taktıralı 2 seneye yaklaştı her gün bir iki damla da olsa illa akıntımda kan rengi bende gittim normal rahatsızsan spirali çıkartın dedi sürekli sürekli leke gelmesi kötü
Yorgunanne3 Şehir hastanesi bi ben sevemedim qaliba..saçma sapan doktorları toplamislar sanki..qülhane hastanesi eski hastane doktorları her anlamda çok çok iyi..ben spiral deqilde kordonlarimi baqlatmayi düşünüyorum orada