Merhaba. Benim yedi aylık bir kızım var. Adıyla seslendiğimde aslında bakıyor. Ama bazen yanına kadar gitmeme rağmen bakmıyor. İletişim açısından her gören ne kadar güler yüzlü diyor. Yani göz teması falan var. Oyun oynatınca eğlenebiliyor. Bir yerde izlemiştim. Bir aile kendi çocuklarını anlatıyorlardı. Seslenince bakmazdı diye. Bu nedenle çok kaygılanıyorum. Herhangi bir uzmanlık gerektirir mi ?