hey_makaron Kızlar erkek bebeklerinize ne aldınız ne giydireceksiniz bayramda foto yuklermisiniz birbirimize fikir olalım 🌸kız bebeklere o kadar çok çeşit varkı kendi oğluma kıyafet bulmakta zorlanıyorum resmen😄
TospikEmirr hey_makaron bizimde ilk bayram 1 haftadır zar zor karar verdim . Erkeklere elbise seçmek çok zor
myavocado hey_makaron gerçekten erkek bebeğe bayramlık bulmak zormuş, ilk bayramimiz bizim de. Daha çıkamadım, inşallah yarın çıkıp bakacağız, bulamazsam internetten bakacağım
cokbilmismom hey_makaron çok abartmaya gerek olmadığını düşünüyorum kot tulum, düz beyaz tişört veya havaya göre uzun kollu zıbın, kot ceket yedek olarakta açık kahve tulum onu atıcılık içine hardal rengi zıbın
myavocado TospikEmirr ben de ilk bayramımızda anne oğul kombin yapmayı çok istiyorum, Google yazınca güzel looklar çıkıyor. Bakalım inşallah ayarlayabilirim
TospikEmirr myavocado bende baktım da güzel bişey bulamadım oğluma aldım kendime almayı düşünüyorum. İnşallah güzel bişey bulursunuz çok güzel olur bence
ase95 hey_makaron oğlum 7 aylık ve böyle bir takım aldım içine beyaz tshirt altına beyaz sneaker giydireceğim. Takım olsun istedim ama şu papyonlu olanlar bana çok komik geliyor bu takımı bulunca çok beğendim. ![