dertlikaval kırılacak eşyalarımı sepetle peçeteleyip yavaş yavaş annemle taşıdık. Kıyafetleri ve diğer eşyaları koli yaptık. Koli yapmak çok zaman alıyor işine yaramayanları şimdiden yapabilirsin. Taşınma günü koliler ve ev eşyaları kaldı kırılacak hiç ürün bırakmadık. Deterjanda istemediler. Asansörlü nakliye ile toplamda dört altı saat arası taşınma işlememiz bitti. Ben yerleştirme işlemini bir aya yaydım😂. Tek sıkıntı koli yaparken kızımla çok ilgilenemedim. Çünkü biz karar verdik ve üç gün içinde taşındık çok ani oldu. Ama yaptınız en iyi şey asansörlü nakliye oldu