Melekce Kızlar 20 gün olucak neredeyse çişini yapmayı alıştı ama bir türlü kakasını yapmayı alisamiyor istemiyor altına yapiyor her defasında nasıl bir yol izlemeliyim var mı acaba aranızda aynı durumu yaşayan annelerim yardım lütfen 🙆🏻
Endmzakyol Melekce benim kızımda 1 ay olacak öğrendi cicisini hemen öğrendi ama büyük tuvaletini altına yaptı bı dahakine gelince bana soyle kızım dedim yine yaptı.ama büyük tuvaletini yaptığı bı yer vardı oyun odasında oraya gidince anlıyordum hemen tuvalete götürdüm yaptı ve rahatladı kakaya bay bay yaptı ve ondan sonra alıştı
Fidelcee Benim oğlumda 2 hafta filan altına yapmıştı. Her kaka yaptığında sakince bir daha tuvalete yapması gerektiğini anlattım zamanla kendiliğinden alıştı. Çişi sürekli yaptıkları için çabuk öğreniyorlar. Kaka günde 1 kere olduğu için öğrenmesi zor oluyor
Melekce Endmzakyol benim oğlum şöyle tuvalete giriyor mesela orda durup altına yapıyor lazimligina oturmak yerine
Fidelcee Melekce o dönem çok sinir bozucu evet ama sakın pes edip beze dönme . Benim oğlum 2.5 yaşındaydı o zaman belki o yüzden 2 hafta sürmüştür sizinki daha kısa sürede de bitebilir .
Melekce Fidelcee Fidelcee hiç duzelmiycek gibi geliyor umarım alışır bugün hiç gitmedi mesela insanın ister istemez canı sıkılıyor üzülüyor🥺
Fidelcee Melekce ay bir de 3 yaş inat dönemi bence . Çok üzerine düşmeyin. İlla ki bir gün pes edip gidecek o tuvalete .