25 aylık kızım aylardır uyumuyor 11 e kadar oturuyor odaya gittiğimizde o kadar ağlıyorki uyumak istemediği için kriz geçiriyor resmen 11 de gittiğimizde de zorla uyutuyorum gündüz uykusu var 2 saat ama onu uyusa da uyumasa da yatmıyor haftanın üç günü kreşe gidiyor orada o kadar yoruluyor eve geliyor yine uyumuyor bana bir yol gösterin uyku eğitimi de aldım geçen yıl fakat dediklerini yapamadım morarana kadar ağlasın diyordu yapamadım ben çok yıprandım doğduğundan beri yaşıyoru bu uyku sorununu büyüdükçe daha da kötü oldu