_Teacher-mom- Zhra78 sosa banıp koyarsanız hamur olur o. Kızartmadan 15-20 dakika önce buzluktan çıkardıktan sonra sosa banıp yapın.
Dondurmalikahve Zhra78 Dondurmalikahve Herkes soslama koy demiş ama 45 yıllık aşcidan böyle gördüm ona istinaden yazdım ve sık sık yapılan bir sey
_Teacher-mom- Zhra78 tamam fırına girecekse de aynı şekilde yine işte. Saatler önce beklemenize gerek yok buzu çözülünce anlarsınız zaten.
Dondurmalikahve @_Teacher-mom- Sürekli yapılan börek çalıştığım yerde o yüzden dedim. Müşteriler de çok talep ediyor 😊 Yorumunuzu silince sanki bodoslama atlamış gibi olmuşum 😀
_Teacher-mom- Dondurmalikahve aslında merak etmedim de değil. Hamur olmuyorsa ben de o şekilde deneyebilirim. Ay evet aynı şekilde ben de sizin yoruma atladım diye sildim 😂
Dondurmalikahve _Teacher-mom- Yok önemli değil olur mu öyle şey😂 Yukarda okudum fırına vericem demiş, orda kızartıp yapıyorlar ben bir sorayım onlara fırına girince olur mu diye yoksa kidste kadının biri olur dedi ama olmadı demesin kimse jdjdjdj
Zhra78 Dondurmalikahve hcjejej kızlar ya hepinize teşekkür ederim yorumlarınız için @_Teacher-mom- Aysunnkaya