Arkadaşlar merhaba, doktor kontrolüne gittik kan değerleri vs normal çıktı herşey ama boyu 97 cm doktor alt sınırda dedi kiloda 14 . Kilo olarak sorun yapmadım çünkü şükür yemesinde bi sıkıntı yok ama aşırı hareketli ama boy olarak moralim bozuldu susam ezmesi yedireceğim sosyal medyada bi doktor tavsiye etmiş inşallah faydası olur da acBa sizin çoçuklar da nasıl boy .
Biz geçen sene gittiğimizde de boy alt sınır demişti şimdi de öyle ne yapmak lazım arkadaşlar