Merhaba benim oğlum bademcik ameliyatı oldu kulak tüpü takıldı ve geniz etide alındı.3 yaşında buraya yazma amacım eğer sizin de çocuğunuz ameliyat olucak sa geçirdiğim süreci sizlerle paylaşmak isterim .Bizim bademcikler çok büyüktü ve geniz eti de aynı şekilde zaten kulaklarımız sürekli sıvı doluyor içi kısacası sürekli hastalık sürekli antibiyotik tedavimiz oluyodu böylece ameliyat yaptırmaya karar verdik.Süreç öyle çok da korkutucu değilmiş zaten kısa süren bir işlem 1 saat 10 dakika sürdü uyandırılıp odaya getirilmesi hepsi bu sürenin içinde .Uyandığında biraz ağladı narkozun etkisyle ama 1 saat sonrw kendine geldi gayt sakindi sonra onların verdiği diyet listesine uygun gelen yemeklerini yedi dondurmasını yedi .Gecede rahattık 1 gece hastanede kaldık ve sabah taburcu olduk bu süreci çok gözümüzde büyütmemize gerek yokmış ve ameliyattan sonra çocuğumun konuşması değişti net bir şekilde konuşuyır