Bir yandan iyi ki büyüyor diyorum bir yandan keşke hep küçük kalsa diyorum. Biseyler öğrendiğinde çok mutlu oluyorum bazen daha minikken daha tatlıydı diyorum. Bazen de şimdiki halleri daha tatlı geliyor 😅 haftaya bugün 1 yaşını bitirecek.. Gerçekten zaman çok çabuk geçti.