yavruaslanlar 1.sınıfa gitmiyor benim oğlanlar daha 5 yaşına girmediler ama sıkıldıklarında yapabileceğim bir şey yok diyorum. Yani eğer oyun oynamışsam, onlarla yeterli vakit geçirmişsem, buna rağmen sıkılıyorlarsa söylüyorum daha doğrusu. Devamlı başlarında birisi olduğu için çocuklar kendi kendilerine oyun kuramıyorlar. Zamanımızın en büyük sorunlarından birisi de bu bence. Elbette öyle anlarda tv, tablet, telefon gibi şeyler vermek çözüm değil. Hiçbir şey vermiyorum. Gidip oyuncakları ile oynayabilirler. Birbirleri ile oynayabilirler. Nitekim bir süre sonra da oynamaya başlıyorlar.