mom6_ utkummm Benim bebişim de 5 aylık.Denizli’li değilim ama Denizli geliniyim😅Tayinle gelmeyi düşünüyoruz nasipse
mom6_ utkummm Ben Manisalıyım.Tayin vericez Haziran sonu bakalım olursa Eylül e anca taşınırız sanırım.Ben zaten çıkarsa direkt ücretsiz izne ayrılıcam.