Arkadaşlar 7 günlük bir bebişim var bende yeni anneyim o yüzden bilgilenmek istiyorum
Bebeğin karnını doyurur doyurmaz gazını alın diyorlar ama bebek patır patır örselendiği zaman kusuyor hiç dinlemesine izin verilmeden neden gazını çıkarıyoruz, biraz kalsa sonra çıkarsak olmaz mı??