Resulasafannesi Eda3536 valla 1 haftalıkken koymaya başladım bende çok bı isv yaramadı sanki kaka da çok zorlanıyoruz hala 1.5 ayligiz
Pelin87 Eda3536 kabızlık ve gazını çıkartamadığı içinse doktorumuz bize 8 saatte bir 1 çay kaşığı verebilirsin demişti. Biz mama kullanmıyoruz ama
betul2325 Kızlar benim kızımda 25 inde 2 aylık olucak sadece anne sütü aliyor gaz problemimiz var iki gündür de kaka yapamiyor zeytinyağını nasıl vermeliyim sütümü sağıpta ona mı eklemeliyim ve ne kadar koymalıyım
Elif2302 Eda3536 bir damla damlatıyordum öyle bir ölçüyle koymadım.ben mamayı değiştirince rahata kavuştum.Aptamişden bebelac golda geçince.Zeytinyağı ile ilgili bariz bir fark hissetmedim
Ebrs Eda3536 evet, 2 aylik olana kadar ince direk 1 cay kasigi icirdim, sonra tatlari ayirt edip begenmemeye baslayinca bende 3.ayina girdiginde 2 cay kasigi mamasina karistirip mamayi öyle iciriyordum
CinarciginAnnesi uygar48 mama vermiyorum ama emziriyorum sadece biraz sutumn ıçine karıştırıp mı versemki
uygar48 CinarciginAnnesi o konuda yanıltmiyim, doktoruna sormak daha mantıklı bence. Mamada sorun olmuyor ama anne sütü için danışmakta fayda var 👍
Sevo_sevo Şu an kızım 1.buçuk aylık günde üç kere bir çay kaşığı mamasına zeytinyağı koyuyorum günde iki kere mamasına gaz giderici damla koyuyorum ama doktorumuz önerdi ve baya faydasını gördük
Emeliss Ben koydum şuan da ek gıdaya geçti pürelerine koyuyorum zeytinyağı da önemli bizim kendi zeytinlerimizden yaptırdığımız zeytinyağı