Kızlar kargo gondericem. Ama sadece alici adini belirterek gonderebilir miyim. Kendi adimi adresimi belirtmeden paketin üzerine bu mümkün mu. Gonderecegim kisi biliyor. Daha doğrusu kaynanasi ile yasayan bir kisi o ailenin görmesini istemiyor kimden geldigini. Kargo sirketleri boyle kabul edermi