SeyyidinAnnesi sütü önce buzdolabında ya da dışarda çözdürüyorum acil gerekiyorsa “soğuk” suyun içine koyuyorum hızlı çözülüyor. Sonra kullanacağım kadarını biberona koyuyorum biberonu da kaynamış su olan bardağa koyuyorum. Asla ocağa cezveye koyma tüm yararlı bakteriler ölüyor. Hızlı çalkalama.
Çözülen süt 24saatte buzdolabında tüketilmeli ama ben 24 saati beklemiyorum çünkü 2derece de falan bu söylenen bizim buzdolabı 6derece