Selam kızlar. Kaç zaman buraya yazıyordum gebelikle ilgili çok heyecan yaptğm halde hep regl olurdum fakat bu ay hiç takmadım ve ben yıllardır asla 1 gün bile olsa gecikmeyen biriyim. Hep günü yada gününden önce olurum en son 15 şubat reglimi gördüm ve şu an bile hala tık yok. Belirti derseniz sadece her an regl olacakmlş gibi ağrım bel ağrım var. Bacaklarım falanda ağrıyıo bazen