Balin_annesi ulanhayat gerçekten mi gitmedim saglik ocağına gittim işte o da 2 hap verdi sindirimden kaynaklı olabileceğini söyledi. Geçmiyor 10 gün oldu ama gidicem doktora sanirim senin tam olarak ne oluyor anlatır mısın
Balin_annesi Balin_annesi bu arada benimde aynisi oluyor uykuda nefes kesiliyor bikac sefer yaşadım bunu ama yaşadığım zamanlarda bu rahatsizligim yoktu
Kuzeymomss lceLady Devlet hastanelerinde de bayıltarak yapıyorlar artık. Üstelik korkulacak birşey de yok , işlem başlamadan bayıltıyorlar uyandığınız zaten herşey bitmiş oluyor
Balin_annesi ulanhayat sen doktora gittin mi acaba burda söylenenlere göre akşam acile gittim kan idrar aldilar tahlillerim temiz çıktı yani karaciger safra veya böbreklerle ilgili bisey olsaydı çıkardı muhtemelen dedi anlamadım gitti
ulanhayat Balin_annesi Bugun gittim canim kan aldi bakti bir sey yik stresten olabilir dedi anlamadim ben de ya gaz var surekli yediklerine dikkat et dedi
Balin_annesi ulanhayat bende gittim bana da aynısını dediler iste ama röntgen cekmediler senin çektiler mi yani emin oldular mı gaz olduguna