Almila151223 Kızım 15 aylık %10 percentilde çok üzülüyorum :(:( doğum kilosu ve boyu iyiydi ancak 6. Aydan sonra hızla gelişimi düşmeye başladı. var mı böyle olup sonradan uzayan, kilo alan bebişler
nazlii1_ Almila151223 hastalanmayancocuk sayfasında atom tarifi var boy ve kilo gelişimi geri olan çocuklar için. Kadın geri dönusleri paylaştı hep sayfasında bakın isterseniz
aysemsi10 Almila151223 nerdeyse 12 aylığız bizde %10 un altındayız doktor hesapladı %8 dedi iştahı da iyi mama içer yemeğini yer gayette güzel ama kilo alamıyor doğduğundan beri böyle
Almila151223 Teşekkür ederim nazlii1_ çok teşekkürler. Tam tarih olmasa da ona benzer şeyler yapmama rağmen olmuyor. Aşırı iştahsız
aysemsi10 endoplazmikretikulumiste en son doktor kontrolüne gittiğimizde doktor da ondan şüphelendi 1 yaş kontrolünde hala kilo almazsa çoçuk gastroentolojiye gidin dedi ayrıca geçmeyen kabızlığımız da var
Almila151223 Boyu 74 kilosu 9. Yaşıtlarına göre 5 cm ve 1.5 kilo geride dedi. Çok şükür çölyak değil. Biz de de aşırı kabızlık vardı gastroya götürdük biraz daha iyi şimdi