Merhabalar
26 günlük bebeğim var göğüs ucum olmadığı için hastahanede silikonla emzirdim ve sezeryen olduğu için ilk zamanlar mama verdim ve malesef biberonla verdi ebeler ilk bebeğim olduğu için tecrübesizdim biberonu kullandım😔 sütüm var bebeğim emiyor fakat kendini doyurmuyor hemen uyuyor ya süt pompalamam gerekiyor yada mama vermem gerekiyor. Bunların hepsinden şimdi kurtulmak istiyorum sadece emsin istiyorum bunu nasıl başarabilirim bi akıl verin lütfen 🙏 😔