Kızlar memlekete gideceğiz bir müddet oradayız çocuğum kakayı götürünce tuvelete yapıyor bir şekilde çişide yavaş yavaş tedirgin oluyor ama öğretmeye çalışıyorum şimdi 15 gün var önümüzde gitmeye evde başlatsam mı yokaa taa yazın ortasına mı başlatayım ailemin evindede başlatsam olur mu sizce yoksa illa eve dönün evinde mi başlasın dersiniz annem eşim ailemin evindede başlatabilirsin diyor ama kafam karıştı . Tamamen bezi bırakmadık şuan bezli çünkü