Bebeğim 3aylık, kucağımda pışpışlayarak uyutuyorum. Ama uyutmaya başladığım an çığlık atarak ağlıyor kucağımdan kendini atmaya çalışıyor, sakinleştiremiyorum resmen, bazen 10dakikada uyuyo bazen 1saat uğraşsamda uyumuyor. erken, zamanında yada geçde götürsem uykuya hep aynı. Öncedende direniyordu ama artık daha fazla, uyutmasam da uyku için ağlıyor. Sizin bebeklerinizde böyle mi gerçekten merak ediyorum